Sociální sítě

Jak publikovat na LinkedIn 2. díl

Kvalita nad kvantitou. Algoritmus si pamatuje relevanci (podle zapojení, doby zdržení a kliknutí) vašich posledních 10 - 15 příspěvků. Zveřejněním více příspěvků za sebou s nízkou mírou zapojení LinkedIn snižuje dosah dalšího příspěvku.

Linkedin

V předchozím díle jsme si řekli co ovlivňuje kanál uživatele, frekvenci a ideální čas na vydávání obsahu, co dělat a co nedělat při tvorbě obsahu. Dnes se podíváme na další zajímavé informace.

Jak získat větší dosah?

Kvalita nad kvantitou. Algoritmus si pamatuje relevanci (podle zapojení, doby zdržení a kliknutí) vašich posledních 10 - 15 příspěvků. Zveřejněním více příspěvků za sebou s nízkou mírou zapojení LinkedIn snižuje dosah dalšího příspěvku.

Označte "akcelerátory (uživatele)" v komentářích (po obdržení asi 3 - 5 komentářů od ostatních), ale ujistěte se, že se zapojí.

Sdílení příspěvku lidmi (včetně repostů) výrazně zvyšuje dosah původního příspěvku.

Pokud si váš příspěvek uloží více lidí, LinkedIn jim upřednostní váš obsah.

LinkedIn Creator Mode

Režim tvůrce je nastavení profilu, které vám může pomoci zvýšit váš dosah a vliv na LinkedInu. Můžete zapnout funkci tvůrce a získáte přístup k dalším nástrojům a funkcím, které vám pomohou vytvářet obsah a rozšiřovat základnu publika.

Co získáte?

  • Možnost nastavit pět různých hashtagů pod vaším jménem, které sledujícím ukazují témata, na která se zaměřujete
  • Jako profilový obrázek můžete natočit 30 sekundové video, které se automaticky přehraje, když někdo navštíví váš profil
  • Namísto tlačítka "Navázat spojení" se změní na "Sledovat" a u každého příspěvku je v pravém horním rohu umístěno tlačítko "Sledovat"
  • Přístup k LinkedIn Live pro živé vysílání z vašeho profilu
  • Možnost vytvořit LinkedIn Newsletter

Měřitelná fakta pro zapnutý režim Creator Mode

Členové s povoleným režimem Creator Mode mají v průměru o 15 - 35 % větší dosah.

Sledující mohou vidět váš obsah ve feedu přímo po zveřejnění. Bez režimu Creator Mode je to omezeno pouze na vaše spojení.

Počet vašich sledujících poroste rychleji než počet spojení na základě toho, jak často publikujete:

  • 1 - 2x týdně > 3x větší nárůst sledujících
  • 3 - 4x týdně > 5x větší růst sledujících
  • 5 a více týdně > až 8x větší nárůst sledujících

Použití doporučených hashtagů v obsahu povede pouze k 5% nárůstu dosahu (v roce 2021 to bylo 15 %)

DOPORUČENÍ: Pokud můžete publikovat originální obsah alespoň dvakrát týdně, zapněte režim tvůrce.

Různé formáty, různé výsledky

Na LinkedInu můžete publikovat obsah mnoha způsoby a v různých formátech. Nejpreferovanějším formátem je stále textový příspěvek v kombinaci s jedním obrázkem. Výběr správného formátu však není jen kreativní volbou. Přímo ovlivňuje prostor, který získáte ve feedu, a může tak rozhodnout o vašem dosahu.

Definice dosahu

  • Klasický příspěvek: Počet zobrazení vašeho příspěvku.
  • Článek: Počet kliknutí na váš článek, aby si ho přečetli.
  • Video obsah: Počet lidí, kteří viděli vaše video (kliknutím nebo prostřednictvím automatického přehrávání) a sledovali alespoň 6 sekund z něj.

Ačkoli jsou imprese dobrým ukazatelem pro měření úspěšnosti vašeho obsahu, ve skutečnosti jde o to, abyste dosáhli zapojení a požadovaných konverzí.

Porovnání výkonu podle formátu

Porovnání výkonu podle formátu ve srovnání s textovým příspěvkem s jedním obrázkem:

Lepší dosah:

Anketa => 2.1 až 2.9x větší dosah

Carousel => 1.8 až 2.3x větší dosah

Text a více obrázků => 1.2 až 1.6x větší dosah

Horší dosah:

Video příspěvek => 0.5 až 0.8x průměrného dosahu

Příspěvek s externím odkazem => 0.4 až 0.5x průměrného dosahu

Článek => 0.1 až 0.2x průměrného dosahu


(Informace vychází ze studie Algorithm research edition 2022 october 1.0)