Novinky a zajimavosti

Trendy sledujeme za Vás

Barvy

Jak správně vybrat barvy

Při navrhování nového webu je důležité zaměřit se nejen na funkčnost a obsah, ale také na správný výběr barev. Barvy mohou mít velký vliv na to, jak lidé vnímají a reagují na vaše webové stránky.

Zobrazit celý článek ->
Pacienti

Co zajímá pacienta na webu lékaře

Víte co zajímá pacienty na lékařském webu? Pacienti potřebují vědět, kdy mohou zavolat do ordinace, mají spoustu otázek a nedostatek informací a v neposlední řadě, má mnoho pacientů zájem vědět více o vás a vaší praxi.

Zobrazit celý článek ->
Nejcastejsi Chyby

Nejčastější chyby při návrhu webu

Téměř každý, kdo se někdy pokusil navrhnout webové stránky, se s nimi setkal. Tyto chyby mohou mít vliv na uživatelskou zkušenost a nakonec i na úspěch projektu.

Zobrazit celý článek ->
Identita Lekare

Digitální identita lékaře

Lidé čím dál aktivněji hledají informace o aktuálním nebo novém lékaři. Vidíme to ve statistikách návštěvnosti na webech našich lékařů. Proto je důležité, aby lékaři měli silný a dobře spravovaný brand.

Zobrazit celý článek ->
HTTP vs HTTPS

HTTP vs HTTPS

Představte si, že se chystáte zaplatit za nákup v internetovém obchodě. Pokud by tento obchod používal pouze HTTP protokol, vaše platební údaje mohou být ukradeny. Při použití HTTP totiž vaše data putují po internetu nezabezpečeným způsobem.

Zobrazit celý článek ->
Linkedin

Jak publikovat na LinkedIn 3. díl

Vytvoření příspěvku s externím odkazem na LinkedIn je jednoduché, nicméně různé nezávislé studie ukazují, že to vede k výrazné ztrátě dosahu.

Zobrazit celý článek ->
Justin Morgan Vxlhyxulqn8 Unsplash

Jak využít webovou analytiku

Webová analytika je dnes nezbytným nástrojem pro každého, kdo provozuje webovou stránku nebo internetový obchod. Tento nástroj pomáhá získávat informace o tom, jak zákazníci používají vaše webové stránky a jaké akce vykonávají.

Zobrazit celý článek ->
Linkedin

Jak publikovat na LinkedIn 2. díl

Kvalita nad kvantitou. Algoritmus si pamatuje relevanci (podle zapojení, doby zdržení a kliknutí) vašich posledních 10 - 15 příspěvků. Zveřejněním více příspěvků za sebou s nízkou mírou zapojení LinkedIn snižuje dosah dalšího příspěvku.

Zobrazit celý článek ->
Linkedin

Jak publikovat na LinkedIn 1. díl

Dodržením pravidel při vytváření, můžete zvýšit dosah vašich příspěvků. Dozvíte se, kdy je ideální čas publikovat nebo co dělat a nedělat při vytváření článku.

Zobrazit celý článek ->
Ochranné známky

Ochranná známka společnosti

Ochranná známka poskytuje jedinečnou identitu společnosti a jejím produktům. Pomáhá zvýšit důvěru spotřebitelů v značku a zvyšuje loajalitu zákazníků. Umožňuje společnosti prodávat své produkty a služby na mezinárodní úrovni a chrání její práva na celosvětovém trhu.

Zobrazit celý článek ->

Rádi si poslechneme Váš nápad

Kontaktujte nás