Jak efektivně využít animace na webových stránkách
Animace na webových stránkách mohou výrazně zvýšit uživatelský zážitek, pokud jsou správně použity. V Kolby Studiu často využíváme jemné animace, které přidávají dynamiku a interaktivitu do našich projektů.
V dnešním digitálním světě je klíčové mít nejen funkční, ale i atraktivní webové stránky. V Kolby Studiu se soustředíme na vytváření webů, které nejen dobře vypadají, ale také poskytují skvělý uživatelský zážitek.
Při navrhování nového webu je důležité zaměřit se nejen na funkčnost a obsah, ale také na správný výběr barev. Barvy mohou mít velký vliv na to, jak lidé vnímají a reagují na vaše webové stránky.
Víte co zajímá pacienty na lékařském webu? Pacienti potřebují vědět, kdy mohou zavolat do ordinace, mají spoustu otázek a nedostatek informací a v neposlední řadě, má mnoho pacientů zájem vědět více o vás a vaší praxi.
Téměř každý, kdo se někdy pokusil navrhnout webové stránky, se s nimi setkal. Tyto chyby mohou mít vliv na uživatelskou zkušenost a nakonec i na úspěch projektu.
Lidé čím dál aktivněji hledají informace o aktuálním nebo novém lékaři. Vidíme to ve statistikách návštěvnosti na webech našich lékařů. Proto je důležité, aby lékaři měli silný a dobře spravovaný brand.
Představte si, že se chystáte zaplatit za nákup v internetovém obchodě. Pokud by tento obchod používal pouze HTTP protokol, vaše platební údaje mohou být ukradeny. Při použití HTTP totiž vaše data putují po internetu nezabezpečeným způsobem.
Webová analytika je dnes nezbytným nástrojem pro každého, kdo provozuje webovou stránku nebo internetový obchod. Tento nástroj pomáhá získávat informace o tom, jak zákazníci používají vaše webové stránky a jaké akce vykonávají.
Kvalita nad kvantitou. Algoritmus si pamatuje relevanci (podle zapojení, doby zdržení a kliknutí) vašich posledních 10 - 15 příspěvků. Zveřejněním více příspěvků za sebou s nízkou mírou zapojení LinkedIn snižuje dosah dalšího příspěvku.
Dodržením pravidel při vytváření, můžete zvýšit dosah vašich příspěvků. Dozvíte se, kdy je ideální čas publikovat nebo co dělat a nedělat při vytváření článku.
Ochranná známka poskytuje jedinečnou identitu společnosti a jejím produktům. Pomáhá zvýšit důvěru spotřebitelů v značku a zvyšuje loajalitu zákazníků. Umožňuje společnosti prodávat své produkty a služby na mezinárodní úrovni a chrání její práva na celosvětovém trhu.