Digitální identita lékaře
Lidé čím dál aktivněji hledají informace o aktuálním nebo novém lékaři. Vidíme to ve statistikách návštěvnosti na webech našich lékařů. Proto je důležité, aby lékaři měli silný a dobře spravovaný brand.
Lidé čím dál aktivněji hledají informace o aktuálním nebo novém lékaři. Vidíme to ve statistikách návštěvnosti na webech našich lékařů. Proto je důležité, aby lékaři měli silný a dobře spravovaný brand. To může pomoci při získávání nových pacientů, budování jejich reputace a při budování vztahu s existujícími pacienty.
Webové stránky
Webové stránky jsou důležitým prvním krokem k vytvoření brandu. Na vašich webových stránkách by měly být informace o vaší ordinaci, zkušenostech, specializaci a nabídce služeb. Nezapomínejte také na fotografie ordinace a na aktuální novinky. To je jeden z nejčastějších důvodů návštěvy. Pacienti chtějí zjistit jestli nemáte dovolenou a jakou máte ordinační dobu. Zpravidla starší generace zavolá, ale mladší generace si vás nejdřív vyhledá. Je důležité, aby byly vaše webové stránky dobře navrženy, aby byly snadno použitelné a aby byly přizpůsobeny pro mobilní zařízení. Nabízíme jak vytvoření webu na míru, tak novinku, kdy využijete námi připravený web za měsíční předplatné. Toto řešení je odladěné pro lékaře na základě našich zkušeností.
Pracujte na SEO
SEO (Search Engine Optimization) znamená optimalizaci vašich webových stránek tak, aby byly viditelné ve výsledcích vyhledávání.
Měli byste pracovat na tom, aby vaše stránky obsahovaly klíčová slova, která lidé hledají. Lidé budou hledat konkrétní vyšetření, město, nebo konkrétně vaše jméno. Je důležité aby tato klíčová slova byla správně použita.
Sociální sítě
Vytvořte si profil na sociálních sítích. Říkáte si "a co tam budu jako praktik dávat". Je opravdu spoustu zajímavého obsahu, který můžete vytvářet. Příspěvky ze zákulisí. Jak to funguje v ordinaci, ukázka nového vybavení a nebo jen edukace podaná zajímavou formou. Kdyby se například blížilo období klíšťat, můžete vysvětlit postup, jak klíště bezpečně odstranit nebo co dělat, když se to nedaří.
Vytvoření profilu na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram nebo Twitter, může být účinným způsobem, jak získat nové pacienty, udržet si ty stávající a informovat o vaší práci. Je důležité, aby vaše sociální sítě byly aktuální a obsahovaly relevantní a zajímavý obsah.
Recenze
Získávejte recenze od pacientů. Recenze od spokojených pacientů jsou skvělým způsobem, jak získat důvěru nových pacientů. Požádejte své pacienty, aby vám napsali recenzi na sociálních sítích, Google firmách nebo na vašich webových stránkách. Ovšem recenze přímo na webových stránkách naším klientům nedoporučujeme, kvůli důvěryhodnosti. Lidé víc důvěřují recenzi, když je najdou například na Googlu u vašeho profilu. Poté můžeme na tyto recenze na webu odkazovat.
Buďte aktivní v online diskusích
Aktivní účast v online diskusích může pomoci posílit váš brand a získat důvěru pacientů. To může zahrnovat účast v diskusních fórech a skupinách týkajících se vaší specializace, poskytování odborných rad a odpovědí na dotazy pacientů. Pokud pacientům poradíte, rádi si vás dohledají a příště se do vaší ordinace objednají. Získáte jejich důvěru.
E-mailový marketing
Využívejte e-mailový marketing, který může být efektivním způsobem, jak udržet kontakt s existujícími pacienty a upozornit je na vaše novinky a služby. Můžete pravidelně posílat newslettery, pozvání na akce nebo i na různá preventivní vyšetření.
Výsledky
Sledujte své výsledky a zlepšujte se. Měli byste pravidelně analyzovat a sledovat, co funguje a co ne, a snažit se neustále zlepšovat. Můžete použít nástroje jako Google Analytics, abyste sledovali návštěvnost svých webových stránek a sociálních sítí, a zjistili, co funguje nejlépe. Lékaři často nemají čas studovat Google Analytics a proto nabízíme i odlehčenou verzi sledování návštěvnosti, kde uvidíte aktuální i celkovou návštěvnost, ale i třeba odkud návštěva přišla. Naopak pokud chcete podrobnější data jsme schopni integrovat i například heatmapu