Co zajímá pacienta na webu lékaře
Víte co zajímá pacienty na lékařském webu? Pacienti potřebují vědět, kdy mohou zavolat do ordinace, mají spoustu otázek a nedostatek informací a v neposlední řadě, má mnoho pacientů zájem vědět více o vás a vaší praxi.
Ordinační doba a kontaktní informace
Pacienti potřebují vědět, kdy mohou zavolat do ordinace a kdy mohou přijít na konzultaci. Proto je důležité, aby web obsahoval aktuální ordinační dobu a kontaktní informace.
Nabídka služeb
Pacienti chtějí vědět, jaké služby nabízíte. Může se jednat o odbornost, na kterou se specializujete, konkrétní zákroky nebo vybavení ordinace.
Informace o pojišťovnách
Pro mnoho pacientů je důležité vědět, zda je jejich zdravotní pojištění přijímáno v ordinaci.
Reference
Mnoho pacientů hledá lékaře s dobrými recenzemi a referencemi od jiných pacientů. Uveďte na webu reference od spokojených pacientů, abyste pomohli získat důvěru novým pacientům.
Online rezervace
V dnešní době se mnoho pacientů spoléhá na online rezervace. Vysvětlete jim výhody a postup jak se rezervovat online. Toto je pro mnoho pacientů pohodlnější volba, mohou si vybrat vhodný termín bez nutnosti volat nebo psát email.
Často kladené dotazy (FAQ)
Pacienti mají spoustu otázek a nedostatek informací. Vytvořte sekci s často kladenými dotazy, kde můžete odpovědět na nejčastější dotazy, které lidé mají. To může zlepšit komunikaci a vám to ušetří čas s vysvětlováním stejných otázek.
Blog
Mít blog může pomoci pacientům získat užitečné informace o zdravotních problémech, nových léčebných postupech a prevenci nemocí. Blog může pomoci vytvořit silnější vztah s pacienty a ukázat, že se zajímáte. U blogu musíte mít čas a chuť jej plnit obsahem.
O nás
V neposlední řadě, má mnoho pacientů zájem vědět více o vás a vaší praxi. Vytvořte sekci "O nás", kde můžete uvést více informací o svých kvalifikacích, zkušenostech, týmu a své ordinaci.